Thursday, July 8, 2010

My Fav Fake Eyelash

I know many of u girls out there loooveee to wear fake eyelash.
Especially when attending weddings & formal dinner.
And u wish u can just wear fake eyelash all the time coz there are some of us (including me) who are not so fortunate when it comes to eyelash.
My eyes is sepet and short eyelash.
But ladies, there is a way to rock ur lashes naturally :)
iLove to wear fake eyelash whenever I just feel like to :)
Bulu mata palsu kegemaranku?

Ini diaaaa..
Bulu mata palsu Taiwan Code 215.
RM30 kalau beli kat Sg Wang.




Hasilnya!!!



Pandangan depan with fake eyelash



Pandangan sisi with fake eyelash

Ouh begitu menarik, allkay.
Bulu mata palsu ni mmg panjang skit dari original alis mata kita.
So, sebelom pakai tu, potong dulu.
Tapi jgn potong yg hujung nya sebelah dlm, potong yang hujung nye dekat luar alis mata.
Tapi yg belah dalam tu, kalau ada lebihan yang tak perlu tu potong la.
Kasi kemas.

Glue yang saya recommend, is this~!


Rubotan Eye Ace.
I bought this glue from Jakarta.
Agak pricey tapi sangat bagus, allkay.
Yesterday I went to Usher concert.
So I put on my fake eyelashes by using this glue.
(sempat pakai fake eyelash lagi kan? Hehe)
Amazingly, dalam keadaan yg panas dan berpeluh2 tu, my fake eyelash tak tertanggal langsung!
So mmg worth it ye beli glue ni.
So siapa yang nak order glue ni, please email/sms me directly :)



No comments:

Post a Comment

 
Simply Yours Designs Cute Blogger Templates